Vandaag, dinsdag 17 mei 2011 wordt het Museum Aan de Stroom (MAS) officiëel geopend door de Koning. Vorige week mocht de pers al kennis maken met het nieuwe pronkstuk van de stad Antwerpen. Burgemeester Patrick Janssens was een van de sprekers tijdens deze bijeenkomst. Hij heeft het over het belang van het MAS voor de stad en de herontwikkeling van het 'eilandje', waarvan de eerste fase met de opening van het MAS is afgerond. De tweede fase, meer Noordwaards is inmiddels in volle gang. Hiermee krijgt Antwerpen een compleet nieuw stadsdeel.
Hieronder kunt u in de video de toespraak van Patrick Janssens integraal bekijken.
Aanbevolen voor jou
Meer over Nieuwbouw
Cool Deal moet gebouwen wapenen tegen hitte
24 juni 2026Broos herstel voor bouwsector in 2026
23 juni 2026Bouwsector kan levens redden bij extreme hitte
19 juni 2026Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Elke werkdag het laatste nieuws in uw mailbox!
Aanmelden!Alleen de nieuwsbrief, geen spam

